Школска униформа е униформа која ја носат од страна на студентите првенствено за на училиште или на друг начин образовна институција. Тие се заеднички inprimary и средни училишта во различни земји. Иако често се користат наизменично, постои битна разлика помеѓу облекување и училишни униформи: според научници како што Натан Јосиф, облека може да се смета само за униформа кога "служи како група амблем, потврдува легитимноста на институцијата од страна на откривање релативните положби поединецот и ја потиснува индивидуалност. " Еден пример на униформа ќе се бара бела копче падови и врски за момчиња и pleated здолништа за девојки, со двете облечени во џемпери. Униформа, дури и може да биде едноставно како е потребна collared кошули, или ограничување на бои и ограничување на предмети студентите им е дозволено да носат. Кодекс на облекување, од друга страна, е многу помалку рестриктивни, а се фокусира "за промовирање на скромност и обесхрабрување на модата изјави анти-социјални", се вели Маријан Вајлд. Примери на кодекс на облекување нема да биде овозможувајќи искината облека, без логоа или ограничување на износот на кожата кои може да бидат прикажани.
историја
Тоа е тешко да се следи потеклото на униформа како што не постои сеопфатна пишана историја, туку различни познати влијанија. Иако униформи често може да се смета за конзервативен и старомоден, униформи во последниве години се изменети општествени облекување се променија. Малку се знае пред надбискупот од Кантербери нареди монасите да носат одредена монашки форма на фустан. И покрај овој пример, корените на модерната ден униформа доаѓаат претежно од униформите на колегиум во Англија. Универзитети, основните и средните училишта користи униформи како маркер на класа и статус, што од своја страна служи како граница. Како почетокот на XVI век, униформи беа користени и стана повеќе специфични како различни модни трендови станале непожелни на универзитетот.
Ефекти на униформи за учениците
позитивни
Застапниците на униформи предложија повеќе причини поддршка на нивното спроведување и тврдат дека нивниот успех во училиштата. А сорта на овие тврдења немаат истражување ги поддржуваат. Некои од овие добрите вклучуваат следново: Адвокатите веруваат дека униформи да влијае на безбедноста на учениците со:
• Намалување на студентите виктимизација
• Намалување банда активност и тепачки
• Разликување странци од учениците во училишните згради
негативни
На спротивната страна на униформи тврдат дека нивната неефикасност со користење на различни оправдувања, различни од кои имаат истражувачки ги поддржуваат. Некои од лошите страни на училишни униформи вклучуваат следново загриженост правни, финансиски и сомнителна ефикасност: Примарната грижа со училишни униформи или строги облекување е тоа што ја ограничува способноста на студентите да се изразуваат. Облека се гледа како изразно - што сите ученици да носат иста облека или да ги ограничи на она што тие можат да носат може да го наруши нивното чувство на идентитет. Една од главните полемики може да лежи во рамките на политики Кодекс на облекување наспроти слободата на говорот. Ова е утврдено дека учениците не можат да се носат со најновите трендови, во средината на лебдат, или облека дека училиштето утврди дека ги прекинува средина за учење. Меѓутоа, студентите можат да носат облека артефакти кои ја изразуваат својата религија. "И на Уставот и на повеќето државни закони ги штитат правата на студентите да носат верска облека inool училиште, како на пример носење на турбан, yarmulke или марама."
没有评论:
发表评论