Μια σχολική στολή είναι ένα ομοιόμορφο φοριούνται από τους μαθητές κατά κύριο λόγο για ένα σχολείο ή άλλο εκπαιδευτικό ίδρυμα. Είναι κοινή inprimary και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε διάφορες χώρες. Παρά το γεγονός ότι χρησιμοποιείται συχνά εναλλακτικά, υπάρχει μια σημαντική διάκριση μεταξύ των κωδικών φόρεμα και σχολικές στολές: σύμφωνα με τους μελετητές, όπως ο Nathan Ιωσήφ, τα είδη ένδυσης μπορεί να θεωρηθεί μόνο ένα ενιαίο όταν "χρησιμεύει ως έμβλημα της ομάδας, πιστοποιεί τη νομιμότητα ενός ιδρύματος με την αποκάλυψη σχετικές θέσεις του ατόμου και καταστέλλει την ατομικότητα. " Ένα παράδειγμα ενός ενιαίου θα απαιτούν λευκό κουμπί-downs και γραβάτες για τα αγόρια και πλισέ φούστες για τα κορίτσια, με τα δύο φορούν σακάκια. Ένα ομοιόμορφο μπορεί ακόμη και να είναι τόσο απλή όσο απαιτούν γιακά πουκάμισα, ή περιορίζουν τις επιλογές χρώματος και τον περιορισμό των ειδών οι μαθητές επιτρέπεται να φορούν. Ένα φόρεμα κώδικα, από την άλλη πλευρά, είναι πολύ λιγότερο περιοριστική, και επικεντρώνεται «στην προώθηση της σεμνότητα και την αποθάρρυνση δηλώσεις αντικοινωνική μόδας», σύμφωνα με Marian Wilde. Παραδείγματα ενός ενδυματολογικός κώδικας δεν θα επιτρέποντας άρπαξαν τα ρούχα, δεν λογότυπα ή περιορίζοντας την ποσότητα του δέρματος που μπορεί να αποδειχθεί.
Ιστορία
Είναι δύσκολο να εντοπίσουν την προέλευση του ενιαίου, καθώς δεν υπάρχει πλήρης γραπτή ιστορία, αλλά μάλλον μια ποικιλία γνωστών επιδράσεων. Αν και στολές μπορεί συχνά να θεωρηθεί ως συντηρητική και ντεμοντέ, στολές τελευταία χρόνια έχουν αλλάξει ως κοινωνικά κωδικούς φόρεμα έχουν αλλάξει. Λίγα είναι γνωστά πριν από τον Αρχιεπίσκοπο του Canterbury διέταξε τους μοναχούς να φορέσει ένα ειδικό μοναστική μορφή φόρεμα. Παρά αυτό το παράδειγμα, οι ρίζες του σύγχρονου ομοιόμορφη προέρχονται κυρίως από τις στολές συλλογικό στην Αγγλία. Πανεπιστήμια, δημοτικά σχολεία και σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που χρησιμοποιούνται στολές ως δείκτης της τάξης και την κατάσταση, η οποία με τη σειρά υπηρέτησε ως ένα όριο. Ήδη από τον δέκατο έκτο αιώνα, στολές χρησιμοποιήθηκαν και έγινε πιο συγκεκριμένη, όπως διάφορες τάσεις της μόδας έγινε ανεπιθύμητος στο πανεπιστήμιο.
Επιδράσεις των στολών για τους φοιτητές
θετικά
Υποστηρικτές των στολών έχουν προτείνει πολλούς λόγους που υποστηρίζουν την εφαρμογή τους και υποστηρίζοντας την επιτυχία τους στα σχολεία. Μια ποικιλία αυτών των απαιτήσεων δεν έχουν καμία έρευνα που τους υποστηρίζουν. Μερικά από αυτά τα πλεονεκτήματα περιλαμβάνουν τα ακόλουθα: εισαγγελείς πιστεύουν ότι στολές επηρεάσει την ασφάλεια των φοιτητών από:
• Μείωση θυματοποίηση των φοιτητών
• δραστηριότητα συμμοριών Μείωση και αγώνες
• Διαφοροποίηση αγνώστους από τους μαθητές στα σχολικά κτίρια
αρνητικά
Η αντίθετη πλευρά του στολών ισχυρίστηκαν αναποτελεσματικότητά τους, χρησιμοποιώντας μια ποικιλία από δικαιολογίες, μια ποικιλία από τα οποία έχουν έρευνας που τους υποστηρίζουν. Μερικά από τα μειονεκτήματα σε σχολικές στολές περιλαμβάνουν τις ακόλουθες νομικές, οικονομικές, και αμφίβολης αποτελεσματικότητας ανησυχίες: Η κύρια ανησυχία με σχολικές στολές ή αυστηρούς κώδικες φόρεμα είναι ότι περιορίζει την ικανότητα των μαθητών να εκφραστούν. Ένδυση θεωρείται ως μέσο έκφρασης - κάνοντας όλοι οι μαθητές να φορούν τα ίδια ρούχα ή να περιορίσει τους στο τι μπορούν να φορούν μπορεί να διαταράξει την αίσθηση της ταυτότητάς τους. Μία από τις κύριες αντιπαραθέσεις μπορεί να βρίσκονται εντός Πολιτικές Dress Code εναντίον Ελευθερία του Λόγου. Αυτό αποδεικνύει ότι οι μαθητές δεν μπορούν να φορούν τις τελευταίες τάσεις, τα μέσα μετακίνησης, ή τα ρούχα ότι το σχολείο ευρήματα που διακόπτει το μαθησιακό περιβάλλον. Ωστόσο, οι φοιτητές μπορούν να φορούν αντικείμενα ρούχα που εκφράζουν τη θρησκεία τους. «Τόσο το Σύνταγμα και οι περισσότεροι κρατικοί νόμοι προστατεύουν τα δικαιώματα των μαθητών να φορούν θρησκευτικά ενδυμασία inool σχολείο, όπως η χρήση ενός τουρμπάνι, yarmulke, ή μαντίλα στο κεφάλι."
没有评论:
发表评论