Wysoka widoczność (HV) odzież, rodzaj wyposażenia ochrony osobistej (PPE), jakiekolwiek ubranie noszone, że ma właściwości silnie odbijające lub kolor, który jest łatwo dostrzegalne z dowolnego tle. Żółte kamizelki noszone przez służby ratownicze są częstym przykładem. Pracowniczych osoby noszące ubrania z elementami wysokiej widoczności obejmują kolejowych i autostrad robotników, pracowników lotniskowe lub inne miejsca, w których pracownicy są w pobliżu poruszających się pojazdów lub w ciemnych obszarach. Niektórzy rowerzyści nosić odzież wysokiej widoczności podczas jazdy między pojazdami samochodowymi. Myśliwi mogą być zobowiązani do noszenia wyznaczony odzież wysokiej widoczności, aby zapobiec przypadkowemu fotografowanie.
Aplikacja dla pracowników kolejowych w Wielkiej Brytanii
. Eksperymentalne stosowanie odzieży ostrzegawczej rozpoczęła się w 1964 roku w szkockim regionie Koleje Brytyjskie fluorescencyjne kamizelki pomarańczowych, znane jako "straży muchy", wydano pracowników torowych na Pollokshields do Eglinton ulicy zelektryfikowanych sekcji w Glasgow, zostali później próbował w innych dziedzinach, takich jak Edynburg, Aberdeen i Inverness. maszynistów pracujących w tych dziedzinach zadano swoją opinię co do skuteczności kurtki. po badaniach, odzież wysokiej widoczności została wydana dla inżynierii i innych pracowników zatrudnionych na zelektryfikowanych liniach BR London Midland Region w 1965 roku był uważany za bardziej istotne ze względu na wyższe prędkości nowo zelektryfikowanych trasie WCML z Euston do Manchester, Liverpool i Birmingham. pierwsza wersja była noszona jako kaftan i był "widoczny przy ... pół mili w normalnych warunkach pogodowych.
Od tamtej pory cechy odzieży wysokiej widoczności, takich jak szybki standardowym uwalnianiu EN510 i standardu wysokiej widzialności EN471, poprawiły skuteczność i przyczyniły się do poprawy bezpieczeństwa pracowników kolejowych. Specyfikacje odzież wysokiej widoczności nadaje się do stosowania na kolejach w Stanach Brytania publikowane są przez Zarząd i norm bezpieczeństwa kolejowego
standardy
Różne członków ISO opublikowały podobne standardy odzież wysokiej widoczności do noszenia jako osobistego wyposażenia ochronnego.
ANSI / ISEA
The National Standards Institute opublikował amerykański standardowy 107 na odzież wysokiej widoczności w 1999. Norma definiuje trzy klasy sukcesywnie bardziej widocznych odzieży, w celu ochrony pracowników narażonych na kolejno wyższe poziomy ryzyka z pojazdów silnikowych i ciężkiego sprzętu. Międzynarodowego Stowarzyszenia Safety Equipment opracowany standard, ze zmianami w 2004 i 2010 roku.
Norma określa trzy klasy działania i minimalną ilość fluorescencyjne i materiały odblaskowe mają być noszone w każdej klasie. W działaniach klasa 1 znajduje się na stosunkowo niskim poziomie zagrożenia ze wolno poruszających się pojazdów, na przykład na parkingu. Odzież musi mieć odblaskowe paski 1 cal szerokości i minimum 217 cali kwadratowych materiału fluorescencyjnego. Klasa 2 zajęcia odbywają się w odległości do pojazdów porusza się w górę do 25 mil na godzinę, na przykład, kolejarze lub osłony szkoły przekraczania. Standard wymaga, odblaskowe pasy większa szerokości i 755 cali kwadratowych widocznym kolorowych tkanin. Klasa 3 zajęcia odbywają się w pobliżu ruchu poruszającego się szybciej niż 25 mil na godzinę, na przykład budowy autostrady. Standard wymaga co najmniej 1240 cali kwadratowych materiału fluorescencyjnego, a dwa-calowe pasy retrorefector. Tylko bardzo duże kamizelki mają wystarczająco dużo powierzchni do spełnienia tej normy, więc może być wymagane pełne rękawy. Dalsza klasa odzieży jest klasa E spodnie medialne, które w połączeniu z klasy 2 lub klasy 3 kamizelki są zalecane przez normę dla Klasa 3 działania.
W 2006 ANSI wydała amerykańską National Standard High-Visibility standardzie kamizelki ochronne publiczny 207, w odpowiedzi na kwestie poruszone przez funkcjonariuszy bezpieczeństwa publicznego w stosunku do ANSI 107 kamizelki konstrukcji. Ich obawy były zarówno taktyczne, pod wpływem konieczności rozróżnienia między prawem egzekucyjne personelu / ratunkowe i kamizelki noszone przez pracowników budowlanych. na przykład, czerwony materiał identyfikuje strażaków i niebieski służy do policji.
Standard 207 ma inne wymagania dotyczące fluorescencyjnego materiału podłoża, w szczególności pozwalające na skrócenie konstrukcji, która umożliwia dostęp do sprzętu pasa. Obejmuje ona także wiele funkcji dodatkowych, takich jak 5-punktowej projektu separatystycznego do łatwego usuwania, panele łatwo zidentyfikować użytkownikowi jako wyjątkowego responder i radiowe oraz odznaka kieszenie / właścicieli.
EN 471: 2003
. PL 471 była norma europejska dla odzieży ostrzegawczej została przerwana w 2013 roku jako następca ISO EN 20471 stał ważna Określono trzy klasy odzieży .:
• Klasa 1
Klasa 1 określa najniższy poziom widoczności np wysoka widoczność spodnie z dwoma 5 cm odblaskowe opaski wokół każdej nogi. Stają się one podczas noszenia klasy 3 z 3 kurtkę klasy.
• Klasa 2
Klasa 2 definiuje pośredni poziom widoczności Przykład: .. kamizelki Dwa 5 cm pasy odblaskowe wokół ciała lub na jednym paśmie 5 cm wokół ciała i szelki dla obu ramion (ta klasa jest wymagane dla silnika v.
没有评论:
发表评论