2017年1月18日星期三

De invoering van een hoge zichtbaarheid kleding

Hoge zichtbaarheid (HV) kleding, een soort van persoonlijke beschermingsmiddelen (PBM), is kleding gedragen die sterk reflecterende eigenschappen of een kleur die gemakkelijk te onderscheiden van de achtergrond heeft. Gele vesten gedragen door hulpdiensten zijn een bekend voorbeeld. Occupational dragers van kleding met hoge zichtbaarheid functies zijn onder meer spoorlijn en de snelweg, werknemers luchthaven of andere plaatsen waar werknemers in de buurt van bewegende voertuigen of in donkere gebieden. Sommige fietsers dragen van hoge zichtbaarheid kleding tijdens het rijden onder motorvoertuigen. Hunters kan nodig zijn om te dragen aangewezen hoge zichtbaarheid kleding per ongeluk schieten te voorkomen.

Aanvraag voor rail werknemers in het Verenigd Koninkrijk
. Experimenteel gebruik van hoge zichtbaarheid kleding begon in 1964 op de Schotse regio British Railways fluorescerend oranje jassen, bekend als "vuurvliegjes", uitgegeven aan werknemers in het Pollokshields volgen om Eglinton Straat geëlektrificeerd sectie in Glasgow, ze werden later probeerden in andere gebieden, zoals Edinburgh, Aberdeen en Inverness. machinisten die op deze terreinen werden gevraagd naar hun mening over de effectiviteit van de jassen. Na de onderzoeken werd hoge zichtbaarheid kleding afgegeven aan ingenieurs en andere medewerkers werken aan de geëlektrificeerde lijnen BR London Midland omgeving in 1965. Men dacht belangrijker als gevolg van de hogere snelheden van de nieuw geëlektrificeerde WCML route van Euston Manchester, Liverpool en Birmingham. de eerste versie werd gedragen als een buis en werd 'zichtbaar ... een halve mijl in normale weersomstandigheden.
Sindsdien eigenschappen van hoge zichtbaarheid kleding, zoals de EN510 standaard quick release en de EN471 hoge zichtbaarheid standaard, hebben de effectiviteit verbeterd en bijgedragen aan de verbetering van de veiligheid van het spoor werknemers. De specificaties van hoge zichtbaarheid kleding geschikt voor gebruik op spoorwegen in de Verenigde Koninkrijk zijn gepubliceerd door de Rail Safety en Standards Board

normen
Diverse ISO-lid lichamen hebben soortgelijke normen gepubliceerd voor hoge zichtbaarheid kleding te worden gedragen als persoonlijke beschermingsmiddelen.
ANSI / ISEA
Het American National Standards Institute gepubliceerde standaard 107 voor hoge zichtbaarheid kleding in 1999. De standaard definieert drie klassen van achtereenvolgens meer zichtbare kleding, om de werknemers blootgesteld aan achtereenvolgens hogere niveaus van het risico van motorvoertuigen en zwaar materieel. Het International Safety Equipment Association beschermen ontwikkelde de standaard, met herzieningen in 2004 en 2010.
De norm specificeert drie klassen van de activiteiten en de minimale hoeveelheid van fluorescerende en retroreflecterende materiaal om te worden gedragen in elke klasse. In klasse 1-activiteiten is er een relatief lage risico van langzaam rijdende voertuigen, bijvoorbeeld, op een parkeerplaats. Garments moet hebben retroreflecterende stroken 1 inch breed en een minimum van 217 vierkante inch van fluorescerend materiaal. klasse 2 activiteiten vinden plaats in de nabijheid van voertuigen bewegen tot 25 mijl per uur, bijvoorbeeld spoorwegpersoneel of school kruising bewakers. De standaard vereist reflecterende banden van meer breedte en 755 vierkante inch van de opvallend gekleurde stof. klasse 3 activiteiten vinden plaats in de buurt van het verkeer te bewegen sneller dan 25 mijl per uur, bijvoorbeeld, aanleg van snelwegen. De standaard vereist ten minste 1.240 vierkante inch van fluorescente stof, en twee-inch retrorefector bands. Slechts zeer grote vesten genoeg vlak voor deze norm, zo vol hulzen nodig zijn. een verdere klasse van kledingstuk E- hoge zichtbaarheid broek, die, in combinatie met een klasse 2 of klasse 3 vest, aanbevolen door de standaard voor klasse 3 activiteiten.
In 2006 ANSI vrijgegeven American National Standard voor High-Visibility Public Safety Vesten standaard 207, in reactie op de kwesties die door de openbare veiligheid ambtenaren met betrekking tot de ANSI 107 vest design. Hun zorgen waren zowel tactisch en beïnvloed door de noodzaak om onderscheid te maken tussen recht rechtshandhaving / hulpdiensten en de vesten gedragen door bouwvakkers. bijvoorbeeld, red materiaal identificeert brandweerlieden, en blauw wordt gebruikt voor de politie.
De 207 norm stelt andere eisen aan fluorescerend achtergrondmateriaal, in het bijzonder de mogelijkheid van een kortere ontwerp dat toegang apparatuur gordel mogelijk maakt. Het bevat ook een groot aantal optionele functies, zoals een 5-punts breakaway ontwerp voor het eenvoudig verwijderen, panelen gemakkelijk identificeren van de drager als een noodsituatie responder, en radio en badge zakken / houders.
EN 471: 2003
. EN 471 is een Europese norm voor hoge zichtbaarheid kleding Het werd stopgezet in 2013 als zijn opvolger ISO EN 20471 werd geldig Het opgegeven drie klassen van kledingstukken .:
• Klasse 1
Klasse 1 definieert het laagste niveau zichtbaarheid, bijvoorbeeld met hoge zichtbaarheid broek met twee 5 cm reflecterende banden rond elk been. Deze worden Klasse 3 wanneer gedragen met een klasse 3 jas.
• Klasse 2
De klasse 2 definieert een tussenpersoon zichtbaarheid niveau Voorbeeld: .. Vesten Twee 5 cm banden van reflecterende rond het lichaam of op een 5 cm band rond het lichaam en braces om beide schouders (Deze klasse is nodig voor motor v.

没有评论:

发表评论