Школьная форма раўнамерная насілі студэнтаў у першую чаргу для школы ці іншага навучальнай установы. Яны з'яўляюцца агульнымі inprimary і сярэдніх школ у розных краінах. Хоць часта выкарыстоўваюцца як сінонімы, існуе важнае адрозненне паміж кодамі адзення і школьнай формы: у адпаведнасці з такімі навукоўцамі, як Натан Язэпу, адзенне можна разглядаць толькі аднастайны, калі ён "служыць у якасці групы эмблемы, сведчыць законнасць ўстанова шляхам выяўлення адноснага становішча індывіда і душыць індывідуальнасць ". Прыкладам форме будзе патрабаваць белыя кнопкі выпады і гальштукі для хлопчыкаў і плиссированные спадніцы для дзяўчынак, з як насіць блэйзеры. Раўнамернае нават можа быць гэтак жа проста, як патрабуе каўнерыкам кашулі, або абмежаванне выбару колеру і абмежаванні прадметаў студэнтам дазваляецца насіць. Дрэс-код, з другога боку, значна менш абмежавальны характар, і робіць акцэнт "на прасоўванні сціпласці і бянтэжаць заявы антысацыяльныя моды", па словах Мар'яна Уайльда. Прыклады дрэс-кода будзе не даючы разарваў вопратку, ніякіх лагатыпаў або абмежаванне колькасці скуры, якое можа быць паказана на малюнку.
гісторыя
Цяжка прасачыць паходжанне мундзіры, паколькі няма ніякай ўсёабдымнай пісьмовай гісторыі, а хутчэй разнастайнасць вядомых уплываў. Хоць уніформа часта можна лічыць кансерватыўным і старамодным, уніформы ў апошнія гады змяніліся сацыяльныя дрэс-код змяніліся. Мала што вядома да арцыбіскупа Кэнтэрбэрыйскага загадаў манахам насіць пэўную манаскую форму адзення. Нягледзячы на гэта, напрыклад, карані сучаснай форме прыходзяць у асноўным з калегіяльных формы ў Англіі. Універсітэты, пачатковыя школы і сярэднія школы выкарысталі форму ў якасці маркера класа і статусу, які, у сваю чаргу, служыў у якасці мяжы. Ужо ў шаснаццатым стагоддзі, мундзіры былі выкарыстаныя і сталі больш канкрэтныя розныя тэндэнцыі моды стаў непажаданым ва ўніверсітэт.
Ўздзеянне на мундзірах студэнтаў
станоўчых
Прыхільнікі мундзірах прапанавалі некалькі прычын, якія падтрымліваюць іх рэалізацыю і сцвярджаючы, што іх поспех у школах. Разнастайнасць гэтых прэтэнзій няма ніякіх даследаванняў, якое падтрымлівае чалавечую. Некаторыя з гэтых профі ўключаюць у сябе наступнае: Абаронцы лічаць, што уніформа ўплывае на бяспеку студэнта па:
• Зніжэнне студэнта виктимизации
• Банда дзейнасць Памяншэнне і бойкі
• Дыферэнцыяцыя незнаёмцаў ад студэнтаў у школьных будынках
адмоўных
Процілеглая бок уніформе сцвярджалі сваю неэфектыўнасць з выкарыстаннем розных апраўданняў, разнастайнасць якіх ёсць даследаванні, якое падтрымлівае чалавечую. Некаторыя мінусы школьнай формы ўключаюць у сябе наступныя праблемы юрыдычнай, фінансавай і сумнеўнай эфектыўнасці: Асноўнай праблемай школьнай формы або мер дрэс-кода з'яўляецца тое, што ён абмяжоўвае магчымасці студэнтаў, каб выказаць сябе. Адзенне разглядаецца як сродак выказвання - робіць усё студэнты носяць аднолькавую вопратку ці абмежаваць іх да таго, што яны могуць насіць можа парушыць іх пачуццё ідэнтычнасці. Адным з асноўных супярэчнасцяў можа ляжаць у палітыцы дрэс-код супраць свабоды слова. Гэта ўсталёўвае, што студэнты не могуць насіць самыя апошнія тэндэнцыі, у сярэдзіне дрэйф, або адзежу, што школа знаходак, перарываецца сераду навучання. Тым не менш, студэнты могуць насіць вопратку артэфакты, якія выказваюць сваю рэлігію. "Як Канстытуцыя і большасць дзяржаўных законаў абараняць правы студэнтаў насіць рэлігійную вопратку inool школе, напрыклад, нашэнне цюрбан, ярмолки, ці галаўнога хустку."
没有评论:
发表评论